det kom ett brev ...

      

Med posten idag kom underbara små badbomber från London! Här ska badas! Ett stort tack till dig, C, för att du förgyllde en annars rätt kass måndag då jag varit mänsklig nåldyna på vårdcentralen och organiserat berget av rättning. Blev verkligen superglad!

På onsdag åker jag till mor och mina kära vänner där hemma. Skall bli så skönt att få bara vara i några dagar, äta mammas mat och prata med människor som känner mig innan och utan. Blir rena avstressningskuren, hoppas jag. Ser fram emot resturangbesök och drinkar med väninnorna, shopping med mor och traktorkörning med far. När man inte varit hem på ett tag uppskattar man hemtrakterna så mycket mer, och samtidigt idylliserar man också mycket mer. Men det kan väl vara tillåtet? Hemma är ändå alltid hemma.



Dessutom känns det extra bra att komma hem och vara tio kilo lättare! Självförtroendet och självkänslan ökar för varje gram som försvinner! :)

Kommentarer
Postat av: Camilla Malmer

You're welcome!


10 kilo!!!! Grattis! Vilken bedrift! Det måste firas. Med godis! D.v.s. badgodis från Séphora!

2007-05-15 @ 00:42:10
URL: http://lasdagboken.blogdns.com
Postat av: blogg_bohemen

Nu har jag ju fuskat en del men "riktigt" godis ...

2007-05-15 @ 08:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0