svårt med termer ...



En av mina favoritbloggare, Pierre i Oxford (http://oxford.blogg.se/), har taggat mig. Vet inte vad det betyder ... Hopplöst dålig på sådana här bloggtermer!

För att bredda min kunskap surfade jag omkring för att söka förstå vad taggad är ... verkar som att jag skall svara på frågor ... men vilka frågor???

Pierre, hjälp en stackars vilsen bloggare som troget läser din blogg!

(Om ni som läser min blogg vill mejla frågor eller funderingar till mig så kan ni göra det på [email protected])


Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag har också blivit taggad via min mail. Då jag inte vet vad det innebär, vågade jag inte öppna det.

2007-03-09 @ 09:43:45
Postat av: camilla

hihi! ni har bara blivit utmanade att svara på några quizfrågor, t.ex. "favoritmaträtt", "bästa låt" osv

pierre i oxford, är det samma pierre som var i montpellier? det var en mkt rolig blogg

2007-03-09 @ 12:43:32
URL: http://lasdagboken.blogdns.com
Postat av: blogg_bohemen

Skönt att vi är på samma nivå Jennie! Hade du vetat vad taggad är hade jag faktiskt skämts lite! :)

Samma Pierre! Fortfarande en underbart rolig blogg! Inget för den pryde dock ... många avklädda karlar ... Den senaste på väg upp i hästsadeln ... :)

Hoppas att Pierre skickar mig några frågor som jag kan svara på.

2007-03-09 @ 13:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0