helgrapport

Till mina kära vänner JA och MM: Tack för en underart slapp och rolig helg! Saknar er redan! Räknar med att få bröllopsinbjudningar från er båda nästa år och ser fram emot bröllopsfesterna! :)
Till min kära vän JHS: Vi saknade dig!

  

Lördagskväll med alltför mycket mat, godis och ostbågar och till det filmen Blood in, blood out med historiens sämsta filmslut avslutade helgen och jag uppskattar verkligen sådan kvällar. Dessutom är det en höjdare att vi alla trivs lika bra med att sitta i soffan i mysbyxor och illamatchande t-shirt!



Stackars JA och MM fick en tågresa hem igår som blev som det brukar vara norrut; förseningar ... Luttrade tågresenärer som jag själv ställer in sig mentalt på detta redan innan jag sätter mig på tåget till hemtrakterna, men jag tycker synd om de som inte åker tåg så ofta, de tror gärna att man kommer fram i tid ... SJ är alltid i tid söderut, men aldrig norrut, undrar om det är en medveten satsning? Kan det vara något politiskt?!?! :)





Kommentarer
Postat av: Maria

Har hälsat B det och sa att även jag väntar på en inbjudan till mitt eget bröllop.:)

2007-07-18 @ 21:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0