löpband och vattengympa



Första besöket på gymmet för terminen! Oj, vad snyggt det blev efter renoveringen! Kändes ombonat och trivsamt men lockade samtidigt till träning. Nästan så mycket att jag kände för att kliva upp på det hatade löpbandet (som förresten har fått bättre placering än tidigare)! Riktigt så långt gick jag dock inte ...

Känns verkligen bra att jag bestämde mig för att stanna kvar på mitt vanliga träningsställe. Skönt att veta hur allt fungerar, vart man skall gå för att komma till rätt sal och kanske viktigast av allt: man vet vilka ledare som är bra!

Helt trogen mitt gym kommer jag inte att vara, skall nämligen gå på lite efterlängtad vattengympa under våren också. Jag och Gymmix-tanterna! :) Vattengympa är underbar träning och jag lovar att det kan vara riktigt jobbigt när tekniken väl sitter! På lördag är det dags att tränga på sig baddräkten och hoppa ned i vattnet, riktigt längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0