line of beauty



Shoppade ny träningstop idag! Nu känner jag verkligen för att börja träna på allvar igen! Tänk vad en liten top kan göra! Idag vågade jag mig dessutom upp det fruktade löpbandet och det var, mot alla odds, ett rätt roligt träningsredskap. Eftersom jag kände mig lite wild and crazy (behövs inte mycket för att jag skall känna mig så!) beslutade jag mig för att dessutom prova på den ännu mer mystiska joggingmaskinen. Jobbig men rolig!

Ikväll är det sista avsnittet av den underbara brittiska serien Line of Beauty. Ingen kan lika bra som britter göra serier om manlig, homosexuell kärlek! Älskade Queer as Folk (den amerikanska varianten var kass) och saknar den fortfarande. Line of Beauty består endast av tre avsnitt, men jag kommer ändå att sakna serien och dess karaktärer.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0