fotosortering

Jullov är verkligen underbart! Nu när jag är hemma med Sambon igen blir det sena frukostar och inte mycket gjort. Helt underbart att bara få vara utan en massa måsten på jobbet.

Idag framkallade jag foton (eller vad det heter nu med digitalkameror ...) från en väns sommarbröllop, från semestrarna i somras och så lite familjebilder med söta syskonbarn. Känns så skönt att ha dem utskrivna på papper, har aldrig gillat att titta på bilder på dataskärmen. Dataskärmen är så vansinnigt opersonlig på något sätt. Imorgon blir det därför heldag med foton. Har köpt nya album så nu skall jag sortera bilder efter bröllop, vänner, familj samt Sambon och jag. Ser fram emot en toppendag med nostalgikänslor in absurdum! :) Typiskt jullovspyssel som aldrig hinns med annars.

Långfika med C på Favoritkaféet var dagens höjdpunkt. Alltid roligt att ses och skvallra lite! Tack för trevliga timmar, C!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Instämmer! Tack själv. Supermysigt att vara tillbaka på Palladium som om inget hänt! Var det verkligen 3h?!!

2007-01-03 @ 09:39:24
URL: http://lasdagboken.blogdns.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0