full fart igen



Så har då alla elever anlänt att det är full fart som gäller! Känns som att hjärnan kokar över ibland av ovanan att hålla kolla på alla olika moment, men den vänjer sig snart igen! :) Nästa vecka kör lektionerna igång och jag har som vanligt inte planerat någonting, men jag gillar det, kan aldrig vara nyttigt att vara alltför planerad ...

De första dagarna på terminen däckar jag alltid på soffan efter en arbetsdag, i vanliga fall framför TV:n, men nu har jag fastnat i en riktigt bra bok, Svart stig av Åsa Larsson. Köpte den på Pressbyrån för att ha något att läsa på tåget hem i söndags. Förväntade mig en vanlig, lite trist och klischéartad deckare (eller spänningsroman som det står på omslaget), men detta är välskrivet, underhållande och lite spännande. Återkommer med fler kommentarer när den är utläst.

Annars längtar jag mest efter att gymmet skall öppna igen efter renoveringen så att jag kan spinna bort några hekton på cykeln (har ju än en gång planer på att banta ...). Förra året renoverade de gymdelen som blev superfin och detta år är det dags för aerobicsalen, som t o m skall bli större, och spinningsalen att fräschas upp. Ser verkligen fram emot måndagens träningspass!


Kommentarer
Postat av: camilla

Koka över är ordet! : )
Kuskat runt halva västra London med nervösa elever i minibuss... det var nästan avkopplande järmfört med all adm

2007-08-23 @ 17:39:25
URL: http://lasdagboken.blogdns.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0