shopping makes me happy!

   

Det är bara att erkänna: Jag gillar att spendera pengar! Att besöka IKEA och shoppa för några tusen ger en viss lyckokänsla! Särskilt när det finns täckning för det på kortet ... :)

Jag och Sambon är mycket nöjda med dagens inköp av ny säng. Måste dock säga att det  känns lite märkligt att prova madrasser på IKEA. Försöker liksom ligga avspänd i ungefär den position jag föredrar hemma, men det blir inte samma sak när det kryllar av människor runtomkring. Man kan ju inte ligga hur som helst  när alla kollar ... Sängramen kändes gigantisk och vi hade inte mätt sovrummet ... hoppas att den inte visar sig vara för stor när den anländer i veckan. Tack IKEA för hemleverans!

Shoppingdagen avslutades på Favoritkaféet med utsökt Latte och en pianostämmare! Tänk att det finns folk som hör när ett piano är ostämt! Ibland misstänker jag att jag är tondöv ... stackars min körledare! :)

På bokfronten kan jag bara säga att Dunants Venus födelse är förtrollande! Vill nästan inte lägga den ifrån mig. Tur att jag läser så långsamt! Igår inköptes några nya pocket, bland annat min första Erland Loe. Tack alla som tipsat om Loe på Läsdagboken!

    


Kommentarer
Postat av: Camilla

Åh, köpte ni DEN sängen! Den är så snygg!
fanns det inte bord också? för chokladpralinerna!

2006-10-22 @ 00:49:07
URL: http://lasdagboken.blogdns.com
Postat av: blogg_bohemen

Visst är den snygg! Bord inköptes också, supersnygga de med. Perfekt för pocketböcker och praliner!

2006-10-22 @ 10:10:35
URL: http://bohemianrhapsody.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0