nyttigare liv

Imorgon är det dags. Imorgon är det slut med smågodis, pizza och feta såser. Imorgon skall jag till dietisten! Känns lite som om livet tar slut imorgon ... Jag gillar inte broccoli, spenat och sparris! Men, det är jag själv som beställt tid hos tant dietist så självömkan känns kanske lite inaktuellt ...

Tänkte att jag skulle äta allt onyttigt jag kunde komma på idag, men Sambon tipsade mig om att inte göra det. Skulle bara drabbas av akut socker- och fettchock. Låg kanske något i det. Blir frukt och bär ikväll istället, vilket faktiskt är väldigt gott (särskilt om de är doppade i choklad!!!).

Räknar dock med att jag överlever en omläggning av livet till det nyttigare. Skulle vara skönt att komma i den storlek jag hade för ett par år sedan. Innan det totala förfallet började. Har dock inga som helst ambitioner om att bli en Paris Hilton, skulle bli själaglad om storlek 44 satt bra!

Imorgon är det också slut med dåliga ursäkter för att slippa gå till träningen. Har varit många sådana denna höst. Märkligt eftersom jag egentligen gillar mitt gym. Nu är det bara att kliva upp på spinningcykeln och svettas som en galning igen!



Kommentarer
Postat av: Camilla

Bra tänkt! Jag beundrar din målmedvetenhet.

Vad sägs om spinning 75 med niclas imorgon?

2006-10-29 @ 19:59:03
URL: http://lasdagboken.blogdns.com
Postat av: blogg_bohemen

Ja, nu brukar ju den där målmedvetenheten inte sitta i så länge ... och så är det ju snart jul ...
Niclas spinningpass har jag aldrig gillat. Går på Nettans timmen innan istället.

2006-10-29 @ 21:35:01
URL: http://bohemianrhapsody.blogg.se
Postat av: Camilla

Palladium-film imorgon?

Hälsn. Camilla & Emma

2006-10-30 @ 19:38:39
URL: http://lasdagboken.blogdns.com
Postat av: blogg_bohemen

Tyvärr, ingen Palladium-film imorgon. Har körövning. Varit borta två ggr pga halsont så jag måste gå imorgon. Fika en annan dag?

2006-10-30 @ 21:25:49
URL: http://bohemianrhapsody.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0