helgrapport

Lugn och skön helg. Har fått mycket gjort, men ändå unnat mig lite slapp-tid. Lördagen började intensivt med storstädning i lägenheten och ännu ett avläggande av löftet om att städa oftare ... Eftermiddag på favoritcaféet med nyinköpt bok; Venus födelse av Sarah Dunant. Har fastnat totalt i böcker som utspelar sig i flydda tider. Alltihop startade med Flickan med Pärlörhänge, och sedan har jag mer eller mindre staplat dem ovanpå varandra! Måste snart byta genre! Någon som har ett bra förslag på deckare? Läser nästan aldrig deckare så det kanske är dags för en deckare i nutidsmiljö.

Idag var jag också uppe tidigt, men inte för att städa utan för att sjunga med kören i kyrkan. Gick riktigt bra! Kändes som att vi lät proffsiga!  Eftermiddagen har mest tillbringats på soffan med ett gammalt favoritprogram: Top Model! Ytlighet när det är som bäst! Skall dock byta bort ytligheten nu mot lite kvalitetsfilm: Gosskören. Hoppas att den är så bra som alla säger!

Middagen kommer att bli ett roligt experiment. Vi skall äta hemgjorda vårrullar med kyckling! Verkade enkelt när jag läste receptet, men så sa Sambon att det är jättepilligt ... Nåja, det är ändå roligt att testa nya recept så lite pill står vi nog utmed! :)


Gosskören           


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hoppas du gillade Gosskören. Är det vår vän AF som tipsat?

2006-10-08 @ 16:21:16
URL: http://lasdagboken.blogdns.com
Postat av: blogg_bohemen

Konstigt nog är det inte AF! :) Har läst om den på många ställen, men inte kommit mig för att se den. Nu kan jag se den igen och igen och igen!

2006-10-08 @ 17:57:43
URL: http://bohemianrhapsody.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0