my fair lady



En sådan underbar kväll det var igår! Först trerättersmiddag med italienska smaker (efterrätten var gudomligt god!) och sedan helafton med musikalen My Fair Lady. Vi är verkligen lyckligt lottade här i staden som varje år kan njuta av välgjorda musikaler av Linneateatern.

My Fair Lady var verkligt underhållande och Anna Tornehagen som spelade Eliza gjorde det med bravur. Så rolig! Professor Higgins var en så självgod mansgris att jag emellanåt bara ville skrika åt honom. Måste vara svårt att spela så uppblåst och inskränkt! Totalupplevelse var det verkligen och jag är så glad över att Sambon övertalade mig att gå på musikalen!

Riktigt romantisk kväll blev det. Kanske borde vi göra sådant här oftare!

Kommentarer
Postat av: Ylva

Den vill jag också se! Avundsjuk jag blir på dig som har en sambo som övertalat dig att gå på musikal, sånt händer aldrig mig.

2006-12-09 @ 11:26:31
URL: http://www.yfronten.blogg.se
Postat av: Camilla

May I propose a romantic minibreak in London?
Evita, Les Miserables, We will rock you, Cabaret..?

Tillert förfogande finnes: IKEA-dubbelsäng och romantisk benjaminfikus i Chiswick

2006-12-09 @ 11:58:31
URL: http://lasdagboken.blogdns.com
Postat av: blogg_bohemen

Cabaret i London vore ju inte fel! Vi funderar på att ta en tripp till London i vår. Vad gör man inte för att få se den förväxta benjaminfikusen! :)

2006-12-09 @ 12:01:47
URL: http://bohemianrhapsody.blogg.se
Postat av: Ellinor

Min Anna är underbar <3 Du ägde hela scenen

2007-05-17 @ 23:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0